Projectvoorbeelden
Project: “Een project is een proces waarbij binnen een bepaalde tijd wordt toegewerkt naar een gesteld doel. Het is per definitie eenmalig en wordt gekenmerkt door een beperkt tijdsbestek, waarbinnen de gestelde doelen behaald dienen te worden.”
Social intranet Agora, Erasmus MC
Interne communicatie wordt alleen maar belangrijker om de betrokkenheid van je medewerkers te behouden. Deze case vertelt het verhaal over het social intranet/ digitale werkplek van het Erasmus MC, dat een maand voor corona live ging.
Op 18 mei 2018 bracht het Erasmus MC 3 aparte vestingen samen op één nieuwe locatie. Deze verandering bracht nieuwe uitdagingen rondom communicatie en samenwerking met zich mee en vereiste een nieuwe manier van werken. Om dit allemaal goed te ondersteunen was er dringend behoefte aan een intern kanaal dat dit nieuwe werken helpt en bevorderd: Een social intranet met een sociaal georiënteerde structuur, dat als digitale werkplek alle belangrijke applicaties ontsluit. In 2019 werd binnen één jaar een nieuw social intranet ontworpen, gebouwd en geïmplementeerd.
Lees hier de facts & figures
Digitale werkplek /social intranet en adoptiestrategie, BouWatch Group
BouWatch BASE, de nieuwe digitale werkplek én social intranet die alle landen met elkaar verbindt.
BouWatch is onderdeel van de Haniel groep en is een jonge, snel groeiende organisatie, die met 450 medewerkers actief is binnen 5 landen in Europa. Elk jaar komen er nieuwe landen bij, begin 2023 is Spanje aangesloten. Hoe zorg je dan voor eenheid in werkwijze, het wij-gevoel, het er samen voor willen gaan, goede interne communicatie, goede pre-boarding? Marketing, HR en Business Development sloegen de handen ineen en gaven aan hiervoor één platform te willen. Een digitale werkplek inclusief een sociaal intranet, dat toegankelijk is voor alle medewerkers én dat mee kan schalen met dit snel groeiende internationale bedrijf.
Lees hier de facts & figures
Nieuwe bedrijfsstrategie, DICTU
Effectief stakeholdermanagement zorgt ervoor dat de nieuwe bedrijfsstrategie voor DICTU gedragen wordt.
Een speciaal kernteam werd opgezet om de nieuwe bedrijfsstrategie voor DICTU te bepalen. DICTU heeft een complex speelveld en een enorme hoeveelheid stakeholders en belanghebbenen. Hoe haal je daar je informatie op, houd je ze betrokken en geinformeerd en zorg je ervoor dat iedereen gehoord wordt?! Dat was mijn rol binnen dit team, zorgen voor gedegen stakeholdermanagement en bijbehorende communicatie. Met een gelaagde stakeholder en communicatie-aanpak hebben we ervoor gezorgd dat de nieuwe bedrijfsstrategie unaniem officieel vastgesteld is door het Bestuurlijk Overleg. En dan is het enorm fijn als je de complimenten krijgt voor de manier waarop het stakeholdermanagement is toegepast waarbij iedereen zich gehoord voelde.
Amazingerasmusmc, Erasmus MC
Amazingerasmusmc het nieuwe online verhalenplatform dat een podium biedt voor mooie human interest verhalen.
Het Erasmus MC vernieuwde in 2019 haar publieke website. Daarbij is bewust voor een andere invalshoek gekozen. Een patiënt vindt daar alle praktische informatie over zijn/haar aankomende afspraak. Of over de arts met wie hij/zij de afspraak heeft. De verhalen over het Erasmus MC of over haar artsen / medewerkers en onderzoekers staan op een apart online verhalenplatform: Amazingerasmusmc. Net zoals een krant een zaterdagbijlage heeft voor de grote verhalen is Amazingerasmusmc het nieuwe online podium van het Erasmus MC.
Lees hier de facts & figures
Welke verhaal schuilt achter deze foto’s uit 1853? Ik vertel je er alles over tijdens onze kennismakings videocall.
Bel: 06 10 77 33 33 of mail me
Project Mindz
Sichemstraat 9a
3061 KS Rotterdam
Tel: 06 10 77 33 33
janine@projectmindz.nl
Landelijke online eventportal, ING
Via een landelijke eventportal wilde ING het aantal succesvolle BtoC events verviervoudigen.
ING organiseerde landelijk met haar filialen diverse B2C events. De eventafdeling op het hoofdkantoor is verantwoordelijk voor de uitvoer en organiseert en coördineert alle events. Gezien het succes en de impact van deze events wilde ING het aantal opvoeren van 100 naar 400 per jaar, echter zonder uitbreiding van het aantal FTE. Het eventportal bracht de oplossing.
Lees hier de facts & figures
TENA Benelux online sample marketingprogramma, Essity
Hoe laat je je klanten op discrete manier producten uitproberen en bied je ze tegelijkertijd een podium met informatie en advies.
TENA producten zijn omhuld met “schaamte”, maar wel vaak bittere noodzaak voor de gebruiker. Hoe kunnen je potentiële gebruikers op een discrete manier de producten ervaren: via het online sample marketingprogramma dat meteen ook informeert en adviseert. Het nieuwe sample marketing programma verzorgt de online aanvraag tot en met de verzending van TENA samples binnen de gehele Benelux afgestemd op de aanvrager/regio.
Lees hier de facts & figures
TENA Benelux online Loyalty Programma, Essity
Hoe krijg en hou je je TENA gebruikers loyaal aan jouw product?
Het is van groot belang dat je je gebruikers loyaal maakt aan jouw product om de concurrentie voor te blijven. Dit project beschrijft het vervolgtraject op het Benelux sample marketingprogramma. Het eerste project legde de basis om beter gevonden te worden en om de aanvragers beter te bedienen. De vervolgopdracht was het ontwerp, ontwikkeling en de implementatie van het online Loyalty marketing programma voor TENA voor de Benelux markt.
Lees hier de facts & figures
Welke verhaal schuilt achter deze foto’s uit 1853? Ik vertel je er alles over tijdens onze kennismakings videocall.
Bel: 06 10 77 33 33 of mail me
Project Mindz
Sichemstraat 9a
3061 KS Rotterdam
Tel: 06 10 77 33 33
janine@projectmindz.nl